Societate nou infiintata – alte obligatii

august 10th, 2020|SRL|

In afara de cele mentionate in articolele anterioare, cand este vorba despre o societate nou infiintata, trebuie sa ai in vedere si urmatoarele aspecte, in functie de specificul activitatii:

  • fiscalizarea, personalizarea si programarea casei de marcat cu coduri pentru fiecare produs – pentru societatile comerciale care vand direct catre persoane fizice/ magazine;
  • obtinerea unui aviz metrologic anual pentru cantarele electronice;
  • afisarea preturilor si a tarifelor;
  • inregistrarea contractelor de munca cel mai tarziu in ziua lucratoare anterioara inceperii activitatii;
  • intocmirea fiselor de post ale salariatilor;
  • intocmirea Regulamentului de Ordine Interioara, semnat de toti angajatii;
  • intocmirea si semnarea contractelor pentru protectia muncii si PSI, precum si pentru medicina muncii – in cazul in care exista salariati;
  • planificarea concediilor pentru anul urmator, tinerea unei evidente separate a concediilor;
  • tinerea evidentei timpului lucrat, pe statul de salarii (ore suplimentare, ore de noapte, ore lucrate in zilele de sambata si de duminica sau de sarbatorile legale, numarul de zile de concediu de odihna sau medical);
  • inventarierea patrimoniului (stoc de marfa, mijloace fixe, obiecte de inventar) cel putin o data pe an, pana la data de 31 decembrie, cu intocmirea dosarului de inventariere (care cuprinde, intre altele: decizia de inventariere, stabilirea comisiei, perioada inventarierii, declaratii pe propria raspundere de la gestionari etc.) si prezentarea listelor de inventar, in original, la contabilitate;
  • intocmirea unui manual de politici si proceduri contabile, in conformitate cu legislatia in vigoare;
  • intocmirea unui manual de proceduri de inventariere;
  • inregistrarea oricarui punct de lucru, in termen de 30 de zile de la deschidere, la ANAF, printr-o declaratie de sediu secundar.

Da mai departe!

Go to Top