1. Trebuie sa achizitionezi Registrul Unic de Control/ Registrul de  Evidenta Fiscala, in maximum 30 de zile de la data inmatricularii. Se cumpara de la ANAF, cate un Registru Unic de Control pentru sediu si pentru fiecare dintre eventualele sedii secundare/ puncte de lucru. Daca este vorba despre o societate platitoare de impozit pe profit, va fi necesar si un Registru de Evidenta Fiscala.
  2. Stampila. Este adevarat ca obligativitatea aplicarii stampilei a fost eliminata prin O.G. 17/ 2015. Totusi, exista inca o anumita uzanta in folosirea stamplilei. Poti sa o achizitionezi de la orice firma autorizata. Este necesara o copie de pe certificatul de inregistrare al societatii si datele obligatorii care trebuie sa apara pe stampila: denumirea societatii, forma de organizare, sediul social.
  3. Contul curent. Se poate deschide la orice banca. Administratorii se vor prezenta la banca, cu actul de identitate si cu actele societatii in original.
  4. Documente de afisat la sediul social/ puncte lucru:
  • programul de functionare sau de lucru cu publicul, inclusiv eventualele pauze de masa;
  • certificatul de inmatriculare (in copie);
  • certificatele constatatoare/ autorizatiile (in copie);
  • limitele de adaos comercial practicat (in cazul societatilor ce desfasoara activitati de comert);
  • telefonul pentru oficiul de protectie a consumatorului, in cazul in care lucrati (si) cu persoane fizice;
  • textul privind obligatia clientilor de a solicita si de a pastra bonul fiscal pana la iesirea din unitate (acolo unde este cazul);
  • planul de evacuare in caz de incendiu.

Alte informatii legate de inceperea activitatii unei entitati economice poti gasi aici:

MICROINTREPRINDERE 2020 – informatii elementare

Microintreprindere nou infiintata – documente oficiale

Microintreprindere – infiintare