„Din 100.000 de competiții, genul a ieșit ca variabilă câștigătoare doar în aproximativ 5% din competiții. Apropo, e adevărat în toată lumea. Am aplicat în țări în care rolurile de gen tradiționale sunt puțin mai pronunțate, iar concluziile au fost exact aceleași. Genul a fost puțin mai important de 5%, dar nu relevant. Deci să clarificăm asta puțin. Indiferent cum priviți consumatorul, cel mai probabil veți găsi orice altceva mai interesant decât genul. Probabil e ceva foarte important ce ar trebui să știi despre ei, și ești distras, deoarece ești concentrat pe gen. De asta spun că irosești bani. Genul e ușor. E simplu să concepi reclame bazate pe gen, e simplu să țintești oamenii online sau la TV bazat pe gen. Dar la sfârșit, nu de aici vine creșterea extraordinară.”

„Să crești nu e simplu deloc. Ce te face să crezi că vei crește dacă vei intra pe piață cu o imagine atât de învechită precum genul? Așa că haideți să nu mai facem ce e ușor, ci ce e corect. Iar asta nu e doar pentru afacerea ta, ci pentru societate.”

 

Gaby Barrios – De ce marketingul bazat pe gen nu e profitabil