<<Se pare că oamenii sunt motivați de anumite valori intrinseci și iată la ce ne uităm în cercetările noastre. Ne uităm la ideea că oamenii au așa-zise valori protejate. O valoare protejată nu e orice valoare, ci una în cazul căreia sunteți dispuși să plătiți un preț pentru a o respecta. Sunteți dispuși să plătiți un preț pentru a rezista tentației de-a o încălca. Iar consecința e că vă simțiți mai bine dacă obțineți bani într-un mod conform cu valorile voastre.>>

 

<<Nu știu încă de unde vin, de fapt, aceste valori protejate. Să fie natura sau educația? Ce vă pot spune este că distribuția arată destul de similar pentru bărbați și femei. Arată destul de similar pentru cei care au studiat economie și pentru cei care au studiat psihologie. Arată similar inclusiv pentru cei din diferite categorii de vârstă, între adulți. Dar încă nu știu cum se formează acest lucru de-a lungul vieții. Acesta va fi subiectul unor cercetări viitoare. >>

 

<<Ideea cu care vreau să rămâneți este că e în regulă să apelați la recompense. Sunt economist; cred în faptul că ele funcționează. Dar gândiți-vă și la alegerea oamenilor potriviți, în loc să alegeți niște oameni și apoi să căutați recompense. Alegerea oamenilor potriviți, cu valorile dorite vă poate ajuta să evitați multe probleme și să economisiți o grămadă de bani în organizațiile voastre. Altfel spus, merită să puneți oamenii pe primul loc. >>

 

 

Alexander Wagner – Ce îi motivează pe oameni să fie corecți în afaceri